Day 3 + Har gjort så mye + En haug med bilder (L0v3for3ver)

Day 3 + Har gjort så mye + En haug med bilder

Hei, nå har Aina nettopp reist :( Men det er litt godt å slappe av, for vi har gjort så mye!! Jeg kom til henne med buss, på torsdag for 1 uke siden. Så reiste vi sammen i buss til meg på mandag :) Så reiste hun hjem idag :/ Men det blir veldig godt å slappe av litt også, før jeg reiser til henne igjen på mandag ;) På torsdagen var vi i Flekkefjord og handla rett etter jeg kom med buss, så tok vi buss til Hidra, der Aina bor. Så sov vi i telt, men klokka 4 på natta våknet bagge for det tordnet og lynte. Så det var litt farligt, så vi fikk gå inn til naboen som vi sov i hagen til, så sov vi der. På fredagen våknet vi då hos naboen og gjorde ingenting spess den dagen, unntatt att vi syklet til en resturant som heter Isbua  og kjøpte is ^^. På lørdagen så var det skalldyrtreff!! Vi skulle egentlig bli med i talentkonkuransen, men vi hadde glemt å melde oss på x) Neste år.... Vi sprang på paller på vannet og klattret opp på brus-kasser, hoppet i hoppeslott x), tok toget og handlet litt i bodene som var der. Og Cir.Cuz spilte :D Mojjo ;) Søndagen bare chilla vi og så en film som heter Hide And Seek, kjempe kjekk film, ambefaler den! Som sagt på mandagen reiste vi til meg, og gjorde ingenting mer :/ Tirsdag var vi på kvadrat, og så sykla vi for å besøke en god venn ;D På onsdag gikk vi tur og gikk på vg lista topp 20 i Stavanger, kjempe gøy!! :D Har helt dilla på sangene nå. Idag var vi å så Istid 4, og så måtte AiniPuzz reise :( Savner henne, men får se henne igjen på mandag :D

Day 3 - Parfymene dine:

Dette er parfymen jeg bruker mest

Her er det masse bilder fra skalldyr treffet:

Aina sammen med Cir.Cuz, men det er bare Mats som følger med... (Jeg tok også bilde, men jeg ser helt fail ut..)

Thomas fra Cir.cuz

Mats fra Cir.cus

Aina som henger etter selen, etter bruskassene ramla

Aina på bruskasser, hun klarte 23 kasser!! O_o

Meg etter jeg raste bruskassene

Når kassene raser

Jeg som bygger meg oppover.

Aina i toget <3

Bilder fra telt-turen:

-Hade, vi blogges <3

0 kommentarer i "Day 3 + Har gjort så mye + En haug med bilder"