Leiren + Innkjøp <3 (L0v3for3ver)

Leiren + Innkjøp &lt;3

Heihei, nå tenkte jeg att jeg skulle fortelle litt om leiren og hva jeg har gjort de siste dagene. Sorry for lite blogging i det siste, jeg slappet av og det var digg!! Idag har jeg vert med mamma å handla nye skole klær. Alt for mye fiint!! <3 Men jeg fikk kjøpt litt. Bilder av innkjøpa lenger nede.

Fredag: På fredag reiste jeg klokken 17:30 til Tananger for å ta båten Bergensfjorden, fjordline. Jeg fikk vert litt med vennene mine før vi gikk på båten. Så drog vi med oss de stein tunge sekkene på båten og fikk satt de fra oss der vi hadde plasser. Vi hadde faste sovestoler. Jeg satt/sov vedsiden av med min bestespeider-venn Helene <3 Vi var på trylleshow og jeg måtte komme opp og DANSE! -.- Det var dødsflaut. Vi gikk rundt på båten til klokken 23:30 forså måtte vi legge oss. Mange sovna lett, men det går ikke ann å sove sittene for meg. Men jeg sovnet klokken 02:00 ca.

Lørdag: Så sto vi opp klokken 05:00 og spiste god frokost. Jeg sov bare 3 timer men var helt kvikk våken! Men etter vi hadde spist tok vi sekkene og gikk av båten. Vi ventet på bussen som var 1 time forsinket. Vi tok bussen som tok 1 time mer enn det den skulle. Så den tok 4 timer. Så kom vi til Holstebro (by i Danmark) Så la vi fra oss sekkene og begynte å sette opp lavoene/teltene. Så tok vi bagasjen inn i teltet. Så bygget vi bord og portal. Så ble det kveld og vi la oss :)

Søndag: Vi stod opp klokken 08:00 og spiste frokost. Klokken 13:00 gikk vi på boble/aktivitet noe som het "Eksperiment" Ganske kjedeligt, vi skulle gjøre noe greier en fyr sa på radioen osv... Men etter aktiviteten drog vi tilbake til leiren. Og leiren var like stor som 480 fotballbaner så den var stor, og når vi skulle gå tilbake til der vårt område, gikk jeg, Helene S, Helene C, Ida, Malin og Mariell litt foram og svinge feil, og kom bort fra lederen og gikk på en ukjent plass. Vi lette etter vårt område i 2 timer, men vi fant det ikke, så vi gikk til imformasjonen og lånte en telefon og fant nummeret til lederene. Men før de hentet oss hadde vi det DØDS gøy!!!! Så hadde vi middag, og så var det åpningsfest. Etter festen fikk vi oss noen italienske venner og var på deres område. 'Og ei jente som heter Signe fikk seg en italiensk kjæreste med navn Fabio. Så la vi oss.

Mandag: Vi stod opp og heiste det norske flagget klokken 08:00. Vi hadde frokost og etter det var vi på ny boble/aktivitet. Då bygget vi flåte. Det var gøy. Vi var på koisken osv, og hadde fri resten av dagen.

Tirsdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lørdag og Søndag kommer senere...

imag0557

imag0570

Nye Asics sko <3

imag0602

Hvilket sjerf villde du hatt? Det norske eller italienske? Det norske er det blå og det italienske er det lilla

imag0556

imag0578

imag0599

-Blogg<3s

1 kommentarer i "Leiren + Innkjøp &lt;3"